جشنواره و نمایشگاه داخلی

اولین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران ۱۳۹۲ IranLab



اولین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با حضور معاون اول رئیس جمهور و معاون علمی و فناوری، در محل نمایشگاه های بین المللی از امروز سه شنبه 17 اردیبهشت ماه آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه با عرضه 750 نوع تجهیزات آزمایشگاهی و 275 مواد آزمایشگاهی در حوزه های زیست فناوری، نانوفناوری، الکترونیک و مکانیک از سوی بیش از 131 شرکت دانش بنیان بخش خصوصی، مراکز پژوهشی و تحقیقاتی آغاز به کار کرد.
علاوه بر شرکت های حاضر در این نمایشگاه 15 غرفه جهت ارائه خدماتی همچون مشاوره های حقوقی، بازاریابی، سرمایه گذاری و ارایه خدمات در زمینه اختراعات و اخذ استاندارد اروپا، ایجاد شده است.
بر اساس شیوه نامه حمایتی نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران که از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصویب و منتشر شده است، جزئیات چگونگی تخصیص یارانه خرید در نمایشگاه به شرح ذیل است:
دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی زیر مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: 50 درصد میزان خرید تا سقف سه تا پنج میلیارد ریال
مراکز علمی و پژوهشی زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: 50 درصد میزان خرید تا سقف سه تا پنج میلیارد ریال
مراکز آموزشی و پژوهشی وابسته به دستگاه های اجرایی: 50 درصد میزان خرید تا سقف سه تا پنج میلیارد ریال
دانشگاه های آزاد، جامع علمی و کاربردی و پیام نور: 20 درصد میزان خرید تا سقف 10 میلیارد ریال
موسسات آموزشی و پژوهشی غیرانتفاعی: 10 درصد میزان خرید تا سقف 200 میلیون ریال
آزمایشگاه ها و شرکت های خصوصی و غیره: 10 درصد میزان خرید تا سقف 100 میلیون ریال

لازم به ذکر است که این نمایشگاه از امروز سه شنبه 92/2/17 آغاز شده و تا شنبه 92/2/21 به کار خود ادامه خواهد داد.

شرکت فناوران نانومقیاس به عنوان یکی از شرکتهای دانش بنیان سازنده تجهیزات محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه خواهد نمود. لازم به ذکر است طبق اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خریداران شامل حمایت های معاونت خواهند شد. ضمناً این شرکت 5 درصد تخفیف نمایشگاهی برای خرید در این نمایشگاه در نظر گرفته است.


بازگشت