ماسک زیبایی صورت

ProductPics/19_Main.jpg

استفاده از ماسک زیبایی صورت و مواد آرایشی جهت زیبا نگه داشتن پوست صورت یکی از آیین‌هایی است که از دوران باستان تاکنون وجود داشته است. سلول‌هاي پوستي به مرور زمان و با افزايش سن شادابي و طراوت خود را از دست مي‌دهند. همچنين در برخي از مواقع به علت خشکي آب و هوا و يا قرار گرفتن در محيط هاي کاري با شرايط نامطلوب پوست دچار خشکي و يا آسيب ديدگي مي‌گردد. در نتیجه استفاده از ماسک زیبایی مؤثر و کارآمد صورت، از الزامات نگهداری و مراقبت از پوست در برابر عوامل و آسیب‌های خارجی و طبیعی است.
در حقیقت، اولین محصول زیبایی که تولید و به بازار عرضه شد، ماسک زیبایی صورت بوده است. ماسک زیبایی صورت امکان تمیز و مرطوب نگه داشتن پوست، یکنواخت‌سازی رنگ پوست و در عین حال فراهم کردن مواد فعال ضروری برای مراقبت از پوست را ایجاد می‌کند.
در حال حاضر ماسک‌های زیبایی صورت موجود در بازار که با فرمولاسيون‌هاي متفاوت و در اشکال گوناگون توليد شده‌اند، از الياف معمولي ساخته شده‌اند. این ماسک‌ها قابلیت اثرگذاری کوتاه‌ مدتی دارند، مدت زمان قرارگیری و اثرگذاری این ماسک‌ها حداقل باید ۲۰ الی ۴۰ دقیقه باشد، تر هستند و این امر باعث لیز خوردن ماسک از روی صورت و یا ریختن قطراتی از ماده آرایشی به زمین می‌شود. براساس مطالعاتی که انجام شد از بین روش‌های موجود، با بهره‌گیری از فناوری نانو می‌توان هدف مورد نظر یعنی تولید ماسک زیبایی صورت با اثرگذاری بلند مدت و سریع و درعین حال خشک را دنبال نمود. در این زمینه از نانوالیاف می‌توان بهره جست زیرا که نانوالیاف با ارائه سطح به حجم بالا قدرت انتقال سریع و عمیق‌تر مواد فعال و مؤثر به پوست را فراهم می‌کند، همچنین چسبندگی ماسک به پوست صورت به دلیل سطح به حجم بالاتر بهبود پیدا می‌کند که همین امر به جذب بهتر مواد فعال کمک می‌کند. به دلیل داشتن تخلخل‌های فراوان نانومتری و میکرومتری امکان عامل‌دار کردن این ماسک از ویتامین‌ها و دیگر مواد مناسب برای پوست و همچنین تنفس پذیری مطلوب را برای پوست فراهم می‌کند.
ماسک زیبایی صورت NanoCare مزیت‌های زیر را دارا می‌باشد:
- نانوالیاف توانایی نگهداری و رهایش مواد فعال بیشتری را در سانتی‌متر مربع دارند.
- ماسک خشک حاوی نانوالیاف و مواد مؤثر در تماس با پوست مرطوب فعال می‌شود.
- پس از برقراری تماس، مواد فعال در مدت زمان تنها ۸ دقیقه جذب به پوست می‌شود.
- افزایش جذب مواد فعال و دیگر محصولات مراقبت از پوست
- عاری از هرگونه آسیب
- پس از برداشتن ماسک از روی صورت نیازی به شستشوی صورت جهت از بین بردن مواد باقی مانده روی پوست نیست.

دانلود

کاتالوگ

گواهی نامه ها

درخواست پیام