اخبار

نمایشگاه بین المللی نانو شانگهای (China Shanghai International Nanotechnology Fair 2017)

AwardPics/177_1.jpg



نمایشگاه بین المللی تجهیزات نانو که در تاریخ 18/3/96 در شانگهای برگزار گردید، به گزارش روز دوشنبه علمی ایرنا از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری، هفت شرکت فناوری نانو از ایران در دو نمایشگاه مرتبط با فناوری نانو در نمایشگاه بین‌المللی در حوزه‌ی نانومواد و تصفیه‌ی آب و پساب در شهر شانگهای چین حضوری فعال داشتند.
نمایشگاه فناوری نانو شانگهای 2017 (China Shanghai International Nanotechnology Fair 2017) میزبان حضور پنج شرکت ایرانی، و نمایشگاه فناوری‌های مرتبط با تصفیه‌ی آب و پساب، موسوم به Aquatech، نیز با حضور دو شرکت ایرانی برگزارشد.

شرکت‌های شرکت‌کننده در این دو نمایشگاه و محصولات آن‌ها به شرح زیر است:
شرکت فناوران نانومقیاس: تولیدکننده تجهیزات صنعتی و آزمایشگاهی تولید نانوالیاف و راه‌اندازی خطوط تولید صنعتی فیلترهای صنعتی و نیروگاهی.
شرکت آریا پلیمر پیشگام: تولیدکننده انواع پلیمرهای مقاوم در برابر سایش، ضربه، اشعه‌ی فرابنفش و خوردگی.
شرکت کیتوتک: تولیدکننده محصولات سیلووسپت بخش سلامت از جمله پاک‌کننده‌ی زخم و پانسمان‌های کمک‌کننده به ترمیم زخم.
شرکت پیام‌آوران نانوفناوری فردا نگر: ارائه‌دهنده فناوری‌های نوین تصفیه‌ی آب و پساب
شرکت پیش‌ران نساجی آینده: تولیدکننده‌ی محصولات حوزه‌ی نساجی از جمله پوشاک و لباس زیر، لباس‌های بارداری و نوزاد با خواص ضدمیکروبی و ضد امواج با برند هاینو.
شرکت رنگین نانونهال: تولیدکننده انواع مختلف رنگ‌های الکترواستاتیک آنتی باکتریال و ضد خوردگی.
شرکت تراوا گستر آریا: تولیدکننده غشاهای پلیمری.
شرکت فناوران نانومقیاس موفق به فروش محصولات خود به شرکت‌هایی از کشور چین شد. همچنین محصولات شرکت رنگین نانونهال مورد توجه یک شرکت بزرگ تولید لوازم خانگی قرار گرفت.
نمایشگاه فناوری نانو از 16 الی 18 خردادماه و نمایشگاه تجهیزات تصفیه‌ی آب و پساب موسوم به Aquatech از 17 الی 19 خردادماه در شهر شانگهای چین میزبان حضور علاقه‌مندان، متخصصان و صنعتگران حوزه‌های مختلف بود.



AwardPics/177_2.jpg          AwardPics/177_3.jpg


بازگشت