اخبار

اعطای تسهیلات لیزینگ و فروش اقساطی به خریداران ماشین آلات صنعتی پیشرفته ساخت داخل

AwardPics/171_1.jpg



معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام به حمایت از صاحبان صنایع در خرید ماشین آلات صنعتی نموده است.
فروشندگان و تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی می توانند با ثبت درخواست فروش محصولات خود در این سامانه و ارائه اطلاعات جامع از آن، اقدام به عرضه محصول خود نموده و خریداران نیز می توانند با بررسی محصولات و تطابق با نیازمندی های خود اقدام به ثبت سفارش محصول مورد نظر خود نموده و از مزایای این طرح استفاده نمایند.
خریداران محترم دستگاه صنعتی و نیمه صنعتی الکتروریسی می توانند در صورت نیاز از این تسهیلات استفاده نمایند.

درباره برنامه

براساس آیین نامه خریداران باید شرایط ذیل را داشته باشند:

دارای شخصیت حقیقی و یا حقوقی خصوصی باشند. (شرکت‌های دولتی، موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی و نیز شرکت‌ها و موسساتی که بیش از 50% از مالکیت آنها متعلق به شرکت‌های دولتی و موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی باشد، مشمول تسهیلات این برنامه نیستند.)

از اعتبار مناسب برای دریافت و بازپرداخت تسهیلات اعطایی برخوردار باشند.

همچنین تعهدات خریداران بر اساس آیین نامه به قرار ذیل است:

خریدار باید تعهد دهد که خود استفاده‌کننده نهایی ماشین‌آلات در خط تولید می باشد و یا اگر واسطه است، مشخصات دقیق خط تولید نهایی مورد نظر برای نصب تجهیزات مورد حمایت را معرفی نموده و امکان بازدید را فراهم آورد.

خریدار متعهد است امکان بازدید تیم فنی ازخط تولید خریداری شده را در هر مقطع زمانی تا پایان سررسید مالی اقساط ماشین‌آلات، فراهم آورد.

خریدار نسبت به آماده‌سازی محل مناسب استقرار دستگاه، بر اساس شرایط اعلام‌شده از طرف سازنده بر اساس زمان‌بندی توافق شده، متعهد می باشد.

خریدار در صورت عدم ایفای به موقع تعهدات خود، موظف به پذیرش شرایط پرداخت هزینه‌های سازنده خواهد بود.


بازگشت