اخبار

حضور شرکت فناوران نانومقیاس در نمایشگاه نانو کره NanoKorea 2012



ستاد توسعه فناوري نانو به نمايندگي از کشور ايران با حضور در دهمين نمايشگاه بين‌المللي فناوري نانو کره (Nano Korea 2012)، که در روزهاي 26 تا 28مردادماه سال جاري (16 تا 18 آگوست 2012) در شهر سئول برگزار شده بود، به معرفي و ارائه دستاوردهاي کشورمان در زمينه فناوري نانو پرداخت.

در اين نمايشگاه که محصولات و دستگاه‌هاي مرتبط با فناوري نانو از سوي 350 شرکت از 11 کشور در قالب 550 غرفه ارائه شده بود، ستاد نانو به همراه 5 شرکت فعال ايراني در زمينه فناوري نانو، به ارائه برخی محصولات مبتنی بر فناوری نانو ايران پرداخت.

از جمله دستاوردهاي ارائه شده از سوي ايران مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

•دستگاه اسپاترينگ کوتينگ شرکت پوشش‌هاى نانوساختار؛
•دستگاه‌های الکتروریسی شرکت فناوران نانومقياس؛
•لوله‌های بیصدا شرکت پارسا پليمر شريف؛
•نانوسیلیس مجتمع فناوري‌هاي نوين فدک؛ و
•دستگاه STM نانوسيستم پارس.

در حاشيه برگزاري دهمين نمايشگاه بين‌المللي فناوري نانو کره از محققان و شرکت‌هاى برتر حاضر در نمايشگاه سال گذشته نيز تقدير شد. عمده فعاليت شرکت‌هاي برگزيده در زمينه بکارگيري فناوري نانو در حوزه‌هاي نانومواد، نانومترولوژي و محيط‌زيست بوده است.

گفتني است، دهمين نمايشگاه بين‌المللي فناوري نانو کره (Nano Korea 2012)، با حضور مراکز تحقيقاتي، شرکت‌ها و موسسات فعال کشورهاي شرکت کننده از جمله ايران، در روزهاي 26 تا 28 مردادماه سال جاري (16 تا 18 آگوست 2012) در محل نمايشگاه COEX شهر سئول برگزار شد.


بازگشت